تعمیر دوربین موبایل

تعمیر دوربین موبایل


امروزه دوربین های اسمارت فون شاید از کاربردی ترین ابزار مرود استفاده در زندگی انسان ها به شمار آید و به همین دلیل رقابت اصلی کمپانی های سازنده ی گوشی های تلفن همراه را به دنبال داشته است . بدیهی است که این دوربین ها مانند تمامی تولیدات تکنولوژی ممکن است دچار خرابی و اختلال هایی شوند که برای هر کاربری ناخوشایند محسوب میشود .

امروز قصد داریم در این باره توضیحات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. مشکلات دوربین های اسمارت فون معمولا ممکن است به صورت ها ی مختلفی رخ دهد.گاهی ممکن است این مشکل به صورت نشان دادن صفحه ی سیاه بروز کنند ، گاهی ممکن است فلش دوربین ها از کار بیفتد و گاهی هم شامل تارو بی کیفیت نشان دادن تصاویر شوند.

منشا این اختلالات ممکن است سخت افزاری یا نرم افزاری باشد که اغلب قابل حل میباشد و لازم است حتما توسط کارشناس بررسی و ریشه یابی شود. در ادامه به دلایل بروز این اشکالات و راه های مطمئن تعمیر دوربین موبایل خواهیم پرداخت.

تعمیر دوربین موبایل


دلایل بروز خرابی در دوربین های اسمارت به قرار زیر میباشد:

دوربین صفحه ای سیاه را نشان میدهد:

اگر گوشی شما با این مشکل روبرو شد و منشا آن مشکل سخت افزاری بود احتمال برطرف شدن آن کم است. اما اگر منشا آن نرم افزاری باشد شانس حل شدن این مشکل بیشتر است و به احتمال زیاد از طریق راه های زیر قادر به درست کردن آن خواهید بود.در غیر این صورت حتما به یک متخصص معتبر تعمیر موبایل رجوع کنید.

تعمیر دوربین موبایل با مشاهده ی صفحه ی سیاه

  • گوشی خود را برای مدت حداقل 10 ثانیه خاموش کنید و مجددا روشن کنید و سپس دوربین آن را چک کنید تا مطمئن شوید این مشکل برطرف شده یا نه؟
  • اگر مشکل ادامه پیدا کرد نیاز به ریست فکتوری دارید.
  • در صورت عدم حل مشکلتان توسط دو راه حل بالا حتما اقدام به حذف نرم افزار هایی کنید که ممکن است بر گوشی شما تاثیرات مخربی گذاشته باشند.این برنامه ها شمال اپلیکیشن هایی میشوند که بعد از نصبشان این مشل برای دوربین شما رخ داده است.
  • در ادامه میتوانید از طریق تنظیمات گوشی خود اقدام به حذف اطلاعات برنامه ی دوربین خود کنید.
  • اگر گوشی شما قابلیت تعویض باتری داشت حتما این راه را هم امتحان کنید چون ممکن است این کار ، بعضی از مشکلات سخت افزاری را حل کند.
  • اگر هیچ کدام از راه های بالا مشکل را برطرف نکرد ممکن است ایراد از خود دوربین گوشی شما باشد که معمولا در اثر ضربه دیدن لنز دوربین و خارج شدن آن از جایگاه خود میباشد.

زمانی که فلاش گوشی عمل نمیکند:

ممکن است به دلیل شارژ کم، یا مشکل نرم افزاری و استفاده از فیلترهای عکس برداری و یا حتی مشکلات سخت افزاری باشد که لازم است حتما اقدامات لازم جهت تعمیر دوربین موبایل فراهم آید.

مشکل تار و بی کیفیت بودن دوربین گوشی :

حتما قبل از هر اقدامی لنز جلو و پشت را تمیز کنید چون ممکن است این اختلال نتیجه ی کثیف شدن آن ها باشد.تار بودن لنز مشکلی اغلب طبیعی است.اگر با این کار مشکل همچنان به قوت خود پا بر جا بود از طریق ستینگ دستگاه خود تمامی حافظه ی پنهان دوربین را پاک کنید و بعد از آن گوشی خود را ریستارت کنید.

در بعضی موارد ممکن است تکان دادن گوشی هم این مشکل را حل کند.در صورت عمل نکردن راه حل های بالا سرانجام اقدام به ریست فکتوری کنید و در نهایت و رو صورت باقی ماندن مشکل تان حتما به مرکز معتبر تعمیر دوربین موبایل مراجعه کنید .

مشکل خرابی دوربین گوشی مان را کجا حل کنیم ؟

تعمیر دوربین موبایل لنوو یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز ما میباشد که با حضور کارشناسان و مهندسان با تجربه ی این حوزه و با بهره مندی از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات انجام میپذیرد.کارشناسان مجرب و متخصص حاضر در این مرکز با در اختیار داشتن آرشیوی جامع و کامل از تمامی قطعات جانبی اورجینال ، قادر به مرتفع ساختن تمام مشکلات و عیوب ایجاد شده در گوشی های تلفن همراه شما میباشند.

رکن اساسی این مرکز تجهیزات پیشرفته تعمیرات تخصصی موبایل مبتنی بر جدیدترین استاندارد های معرفی شده در بازار های جهانی است که به دلیل هوشمند بودن امکان رفع تمامی اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل های مختلف را فراهم آورده اند.لازم به ذکر است که تمامی هزینه های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز براساس نرخنامه ی مصوب بوده که در صورت نیاز،پیش از اقدام به تعمیر،به صاحب دستگاه اعلام میگردد.


منبع: مرکز سخت افزار ایران

یکسره کار کردن کولرگازی (آف نکردن کولرگازی)

یکسره کار کردن کولرگازی (آف نکردن کولرگازی)

اگر از کاربران همیشگی کولرگازی باشید حتما می‌دانید که این دستگاه برخلاف کولر آبی، نیازی به کار کردن‌های مداوم جهت پایین آوردن دمای اتاق ندارد. به عبارتی دیگر یکسره کار کردن کولرگازی (آف نکردن کولرگازی) می‌تواند نشانه‌ای دال بر وجود اشکال و خرابی در این دستگاه باشد؛ چرا که کولرگازی، نیازی به کار کردن‌های پیوسته ندارد و فعالیت آن با توجه به افزایش دمای اتاق صورت می‌گیرد. در هر حال اگر شما کاربران گرامی نیز دارنده یکی از کولرهای گازی شارپ هستید و در طول روزهای اخیر متوجه یکسره کار کردن کولرگازی (آف نکردن کولرگازی) شده‌اید، می‌بایست علت بروز این اشکال را شناسایی کرده و جهت رفع آن اقدام نمایید. در بخش‌های آتی برخی از شایع‌ترین علل یکسره کار کردن کولرگازی شرح داده خواهد شد.


یکسره کار کردن کولرگازی شارپ

علل یکسره کار کردن کولرگازی (آف نکردن کولرگازی)

ترموستات کنترل دما

یکی دیگر از علل یکسره کار کردن کولرگازی (آف نکردن کولرگازی) کوتاهی اتصال ترموستات است. همانگونه که می‌دانید ترموستات کنترل دما ولتاژ موتور فن و کمپرسور را تأمین می‌کند. در صورت کوتاهی اتصال، این احتمال وجود دارد که ترموستات، ولتاژ را به صورت دائمی به کمپرسور بفرستد و باعث شود که کمپرسور دائماً کار کند. برای تشخیص این مسئله، می‌توان از یک مولتی‌متر برای تست رسانندگی استفاده کرد. اگر ترموستات کلاً دارای رسانندگی بود این نشان می‌دهد که اتصال کوتاه شده و باید عوض شود. به این نکته توجه داشته باشید که برخی از ترموستات‌‌ها برخوردار از یک کنترل هیتر هستند و درنتیجه دارای سه ترمینال می‌باشند. از همین رو می‌بایست به دیاگرام سیم‌کشی کولر گازی مراجعه و آن را بررسی کرد.


کثیفی کویل‌های کندانسور

یکی از شایع‌ترین علل یکسره کار کردن کولرگازی کثیفی کندانسور است. کویل‌های کندانسور با استفاده از مبرد موجود در آنها، گرما را جذب می‌کنند. در صورت کثیفی کویل‌های کندانسور، جذب گرما به درستی انجام نخواهد شد. ضمن آنکه کثیفی کویل‌ها، بازده کولر گازی را پایین می‌آورد و باعث می‌شود که کولر گازی برای سرد کردن بیشتر کار کند. در این وضعیت کمپرسور باید به صورت دائمی کار کند تا بتواند دمای اتاق را پایین بیاورد. برای رفع این اشکال، در وهله نخست کویل‌های کندانسور را بررسی نمایید و در صورت کثیفی جهت گردگیری و تمیز کردن آن‌ها اقدام نمایید.


برد کنترل اصلی


یکی دیگر از علت‌های یکسره کار کردن کولرگازی خرابی برد کنترل اصلی است. برد کنترل اصلی ولتاژ همه‌ی قطعات و بخش‌های کولر گازی را کنترل و تأمین می‌کند. اگر برد کنترل اصلی معیوب باشد ممکن است کمپرسور بدون توقف کار کند. اول بررسی کنید که در جای دیگری از کولر گازی مشکلی نباشد. اگر همه دیگر قطعات سالم بودند و درست کار می‌کردند برد کنترل اصلی را عوض کنید.

 

ترموستات

چهارمین موردی که ممکن است سبب یکسره کار کردن کولرگازی گردد، خرابی ترموستات است. ترموستات دمای هوا را بررسی و کنترل می‌کند. زمانی که دما به بالای نقطه‌ی تعیین شده می‌رود ترموستات میکروسویچی را که برق فن و کمپرسور را تأمین می‌کند را فعال می‌کند. در صورت خرابی ترموستات، احتمالا کمپرسور به صورت یک سره کار کند. برای تشخیص خرابی ترموستات، کولر گازی را روشن کنید تا هوای اتاق را سرد کند. سپس با استفاده از یک مولتی‌متر رسانندگی ترموستات را تست کنید. اگر ترموستات رسانندگی نداشت در حالی که کولر گازی کار می‌کرد، ترموستات را عوض کنید. (نکته: بعضی از ترموستات‌ها همچنین دارای یک کنترل هیتر هستند و درنتیجه دارای سه ترمینال می‌باشند. به دیاگرام سیم‌کشی کولر گازی خودتان برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.)


برد کنترل دما

برد کنترل دما نیز در صورت یکسره کار کردن کولرگازی می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد. ولتاژ موتور فن و کمپرسور توسط برد کنترل دما تأمین می‌گردد. در صورت وجود اشکال در برد کنترل، ممکن است برق اعمالی به کمپرسور قطع نشود. پیش از تعویض برد کنترل دما، توصیه می‌شود سایر بخش‌ها نیز بررسی گردد. در صورت درستی عملکرد سایر قطعات، می‌توانید برد کنترل دما را عوض کنید.


ترمیستور

ترمیستور قطعه دیگری است که در صورت یکسره کار کردن کولرگازی می‌بایست بررسی گردد. سنسوری که دمای هوای اتاق را اندازه‌گیری می‌کند ترمیستور نام دارد. این سنسور به برد کنترل وصل است. در صورت خرابی ترمیستور، اندازه‌گیری دما به شکلی صحیح انجام نشده و این مسئله کار دائم کمپرسورها را سبب می‌گردد.

 

برد رله

مورد دیگری که می‌بایست در صورت یکسره کار کردن کولرگازی بررسی گردد، برد رله است. ولتاژ بیشتر بخش‌های کولر گازی شامل موتور فن و کمپرسور توسط برد رله تأمین می‌گردد. در صورت بروز اشکال در برد رله ممکن است ولتاژ به صورت دائمی به کمپرسور اعمال شود. البته، همیشه این‌طور نیست. پیش از اقدام جهت تعویض برد رله، سایر قطعات دستگاه به خوبی تست و بررسی گردند. در صورت اطمینان از درستی عملکرد سایر قطعات، برد رله را عوض کنید.


تعمیرات تخصصی کولر گازی شارپ در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن برخورداری از دانش علمی این حوزه، برخوردار از یک دهه تجربه فنی در حیطه تعمیرات کولر گازی هستند؛ همین امر سبب گشته تا کارشناسان مرکز تعمیر کولر گازی شارپ قادر به رفع کلیه اشکالات و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه –نظیر یکسره کار کردن کولرگازی- گردند و بتوانند با اِعمال پاره‌ای تنظیمات و سرویس‌های مورد نیاز، کیفیت اولیه دستگاه را به آن بازگردانند. سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات کولر گازی منحصر به نوع خاصی از این دستگاه نیست و تمامی مدل‌های آن اعم از کولر گازی پنجره‌ای، کولر گازی اسپیلت، کولر گازی ایستاده و … را شامل می‌گردد.


منبع: نمایندگی شارپ

سوالات متداول تعمیر کولر گازی



مجموعه سوالات متداول تعمیر کولر گازی


چرا کولر گازی یخ می زند؟

این سوال نیز نمونه ای دیگر از سوالات متداول تعمیر کولر گازی است. برای این اختلال دلایلی نظیر عدم وجود گاز کافی در کولر گازی، گرفتگی در لوله های ارتباطی اسپلیت، یکسره کار کردن کمپرسور اسپلیت، خرابی اواپراتور، استفاده از کولر گازی در هوای نسبتا سرد و خرابی بورد الکترونیک مطرح است. تنها یک تعمیرکار ماهر و با تجربه می تواند علت را ریشه یابی و برطرف کند.

چرا کولر گازی ناگهان خاموش می شود؟

یکی دیگر از سوالات متداول تعمیر کولر گازی این است که ، وقتی کولر گازی به طور ناگهانی خاموش می شود، به این معنی است که مشکلی در سیستم وجود دارد. مشکل در برد کولر گازی ، ایرادی در کمپرسور کولر گازی یا گیرپاژ کمپرسور ، مشکلی در ترموستات کولر گازی توشیبا و مسائلی از این دست در این اختلال دخیل هستند.

باید عیب یابی دقیقی انجام شود و بر اساس یافته ها برای تعمیر اقدام مناسب صورت بگیرید. گاهی نیز ضعیف بودن برق ساختمان در این اختلال نقش دارد و باعث می شود که کولر به همراه باقی وسایل برقی، ناگهانی خاموش شود. در این شرایط باید به قدرت برقی که کولر برای روشن بودن نیاز دارد، توجه کنید. برای اطلاع از این موضوع به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید.

چرا کولر گازی باد گرم می زند؟

دیگر سوالات متداول تعمیر کولر گازی ، نداشتن گاز کافی و لازم در اغلب موارد علت این اختلال است، اما با این حال ممکن است کولر با وجود داشتن گاز کافی باز هم خنک نکند و باد گرم بزند. به همین دلیل است که باید بخش هایی نظیر کندانسور، کمپرسور، برد، خازن، ایراد الکترونیکی در فرمان کولر گازی، فن کندانسور را بررسی کنیم.

حتما باید کندانسور و لوله ها و فین های کندانسور را تمیز نگه داریم. از نشتی ندادن گاز کولر و اورلود نکردن کمپرسور مطمئن باشیم. هر یک از این مواردی را که نام بردیم باید به صورت دقیق بررسی شوند.


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن برخورداری از دانش علمی این حوزه، برخوردار از یک دهه تجربه فنی در حیطه تعمیرات کولرگازی هستند؛ همین امر سبب گشته تا کارشناسان این مرکز قادر به رفع کلیه اشکالات و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه گردند و بتوانند با اِعمال پاره ای تنظیمات و سرویس های مورد نیاز، کیفیت اولیه دستگاه را به آن بازگردانند. متقاضیان دریافت سرویس های ارائه شده توسط این واحد می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت و یا با مراجعه حضوری به این مرکز، درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس و تعمیر کولر گازی پاناسونیک را ثبت نمایند. بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان مرکز تعمیرات کولرگازی پاناسونیک به محل مورد نظر اعزام شده و سرویس های تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می نمایند.


منبع: مرکز سخت افزار ایران

چرا کولرگازی توشیبا خاموش می شود؟

چرا کولرگازی توشیبا خاموش می شود؟

چرا کولرگازی توشیبا خاموش می شود؟

سوال اکثر کاربرانی است که به هنگام استفاده از کولرگازی دچار مشکل می شوند. این مشکل به دلایل بسیاری رخ می دهد. در ادامه ی این مبحث شما را با ایرادات رایج کولرگازی توشیبا، روش های بهتر برای نگهداری از کولرگازی توشیبا را آموزش خواهیم داد.

جهت اطلاع بیشتر از موارد ذکر شده ، آشنایی با کارکرد کولرگازی و دلایل خاموش شدن کولرگازی مطالب زیر را مطالعه کنید.


خاموش شدن کولرگازی توشیبا

علت خاموش شدن کولرگازی توشیبا


خاموش شدن کولرگازی توشیبا به دلایل زیادی اتفاق می افتد. لازم به ذکر است که در زمان وقوع چنین اتفاقی حتما از کارکرد مجدد کولرگازی خودداری کنید. خاموش شدن ناگهانی کولرگازی توشیبا نشان از وجود مشکل در این سیستم دارد. دلایل خاموش شدن کولرگازی توشیبا به شرح زیر است:


1. مشکل در برد کولرگازی توشیبا

اگر برد کولرگازی شما دچار آسیب شد بهترین اقدام مراجعه به نمایندگی رسمی توشیبا و بهره مندی از تعمیرکاران متخصص می باشد. در این زمان به هیچ عنوان خودتان اقدام به تعمیر کولرگازی نکنید.


2. ایراد در کمپرسور کولرگاز

این مشکل زمانی به وجود م یآید که گیرپاژ کمپرسور اتفاق بیفتد. یعنی کمپرسو نتواند استارت کند و برای روشن شدن باعث بالا رفتن آمپر کولرگازی می شود. برای تشخیص مشکل کمپرسور می توانید از تست صدا، تست سیم پیچ و یا تست فشار کمپرسور استفاده کنید.


3. مشکل ترموستات کولرگازی توشیبا

این قطعه وظیفه ی کنترل دمای کولرگازی را بر عهده دارد و خاموش و روشن شدن دستگاه را به برد اطلاع می دهد. به همین دلیل اگر ترموستات دچار اختلال شود تعادل دما در کولرگازی صورت نخواهد گرفت.


5. معیوب بودن رله استارت کولرگازی

رله استارت قطعه ای است که اگر خراب باشد در زمان فشار این شستی کمپرسور روشن شده و دیگر از کار نمی افتد. به یاد داشته باشید تعویض این قطعه تنها باید با نمونه ی اورجینال آن انجام شود.


4. بروز مشکل در اورلود کولرگازی توشیبا

برای اطمینان از خرابی این قطعه آمپرمتر را در مدار قرار دهید و  خرابی آن را چک کنید. اگر در این زمان اورلود از جریان خارج شود و عمل نکند لازم است که تعمیر و یا تعویض شود.



نکات مهم در تعمیر کولرگازی توشیبا

برای تعمیر کولرگازی و رفع مشکل خاموش شدن کولرگازی توشیبا حتما باید چند نکته را رعایت کنید. اول آن که تعمیرات را به کلی به دست افراد متخصص بسپارید. نکته ی دوم عیب یابی دقیق از دستگاه می باشد که اساسی ترین بخش تعمیرات محسوب می شود. این کار نیز باید توسط افراد متخصص و مجرب صورت بگیرد.

زیرا اگر عیب یابی دقیق نباشد تعمیرات بی فایده خواهد بود و دستگاه تعمیر نخواهد شد. برای این کار باید حتما به افراد متبحر مراجعه کنید. ضمن آنکه به یاد داشته باشید لزوما داشتن مهارت برای تعمیرات کافی نبوده و لازم است آن مرکز دارای اعتبار هم باشد. زیرا عدم اعتبار یک مرکز نشان از خدمات بی کیفیت دارد. به همین دلیل برای تعمیرات کولرگازی توشیبا به نمایندگی رسمی آن مراجعه کنید.


منبع:  مرکز سخت افزار ایران

نحوه راه اندازی سیستم گرمایش کولر گازی

نحوه راه اندازی سیستم گرمایش کولر گازی

بسیاری تصور می کنند که با تمام شدن فصل تابستان و فرا رسیدن روزهای سرد، کولر گازی ها دیگر استفاده ای ندارند. این در حالی است که بسیاری از مدل های این دستگاه، قابلیت گرمادهی هم دارند. برخی از کاربران با این قابلیت آشنا نبوده و نمی دانند که چطور می توان از آن استفاده کرد. در حالی که با اندکی دقت و صبر و حوصله می توان از کولر گازی برای تامین هوای گرم نیز استفاده کرد. اگر با این سیستم آشنایی ندارید و یا وقت و مهارت کافی برای راه اندازی آن را ندارید، می توانید از متخصصین تعمیر کولر گازی سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران  کمک بگیرید. همچنین می توانید با مطالعه مقاله پیش رو، با روش ها و مراحل راه اندازی سیستم گرمایش کولر گازی آشنا شوید.



سیستم گرمایش کولر گازی

اطلاع از حالت گرمایشی کولر گازی

برای راه اندازی سیستم گرمایشی کولر گازی ، اول باید مطمئن شوید که دستگاه شما از این قابلیت برخوردار است یا نه. برای این منظور می توانید از دفترچه راهنمای همراه دستگاه کمک بگیرید و یا از فروشنده اطلاعات لازم را دریافت نمایید. برچسب فنی دستگاه هم مشخصات کولر گازی و وجود یا عدم جود این قابلیت را در بر دارد. عبارت HEATING نشانگر برخورداری کولر گازی شما از سیستم گرمایشی می باشد. تکنسین های تعمیرات تخصصی کولر گازی سامسونگ  با مشاهده قطعات دستگاه، پی به گرمایشی یا سرمایشی بودن آن خواهند برد.


مراحل راه اندازی سیستم گرمایش کولر گازی

پس از اینکه از وجود حالت گرمایشی در کولر گازی خود مطمئن شدید، برای راه اندازی این سیستم باید مراحل زیر را طی کنید:

1- کولر گازی اسپیلت را خاموش کنید.

2- در دومین مرحله راه اندازی سیستم گرمایش کولر گازی ، باید ریموت کنترل را از جلوی کولر گازی دور کرده یا دستتان را جلوی چشمی کنترل بگیرید؛ به طوری که هنگامی که در حال تنطیم ریموت کنترل هستید، دستگاه یا همان پنل داخلی کولر گازی مجددا روشن نشود.

3- برای تنظیم کنترل ریموت، باید دکمهmenu  را فشار دهید. با فشار دادن این دکمه، علامت هایی مثل گلوله برف ، خورشید، قطره آب یا فلش کوچکی در صفحه نمایش گر کنترل به نمایش در می آیند.

4- با هدایت این نشانگرها بر روی گزینه HATE ، کولر گازی شما روی حالت گرما تنظیم می گردد.

5- در این مرحله برای تکمیل راه اندازی سیستم گرمایش کولر گازی ، باید گرمای مورد نظر خود را تنطیم کنید که با دکمه TEMP که بصورت فلشی بالا و پایین دارد، می توانید این کار را انجام دهید. معمولا تنظیم دما بین 28 تا 30 درجه، دمای مطبوعی را به شما می دهد. همچنین این محدوده دمایی، مصرف موتور و به دنبال آن، میزان مصرف برق را کاهش می دهد.

6- پس از تنظیم کنترل، باید آن را خاموش کرده و کولر گازی را روشن نمایید.


نحوه عملکرد گرمایش کولر گازی

فرایند کاری سیستم گرمایش کولر گازی به این صورت است که گاز در داخل کمپرسور گرم می شود. سپس این گاز از طریق یک شیر چهار طرفه به سمت اواپراتور هدایت می گردد. این بخش از قسمت داخلی اسپیلت، مجموعه ای است متشکل از لوله های مسی و صفحاتی از جنس آلومینیوم که می تواند گرما را به سمت بیرون دستگاه منتقل نماید. به این ترتیب، محیطی که کولر گازی در آن نصب شده، گرم خواهد شد. جالب است بدانید که هوای گرم ورودی از کمپرسور به این محفظه، باعث گرم شدن لوله ها و صفحات شده و این هوای گرم در کسری از ثانیه به محیط منزل یا محل کار شما دمیده می شود.


گرمایش کولر گازی و افزایش مصرف برق

برای بسیاری از کاربران سوال است که آیا راه اندازی سیستم گرمایش کولر گازی باعث افزایش مصرف برق خواهد شد یا خیر؟ خب باید گفت که پاسخ این سوال مثبت است. به دلیل این که نحوه ی عملکرد سیستم گرم کننده با سیستم خنک کننده متفاوت است و کمپرسور دستگاه در این حالت فعالیت بیشتری دارد، مصرف انرژی کولر گازی به میزان چشمگیری افزایش خواهد یافت. تنظیم دستگاه در حالت مصرف کمتر برق، توسط تکنسین های مجرب و ماهر مرکز سخت افزار ایران امکان پذیر می باشد.


منبع: مرکز سخت افزار ایران