سوالات متداول تعمیر کولر گازی



مجموعه سوالات متداول تعمیر کولر گازی


چرا کولر گازی یخ می زند؟

این سوال نیز نمونه ای دیگر از سوالات متداول تعمیر کولر گازی است. برای این اختلال دلایلی نظیر عدم وجود گاز کافی در کولر گازی، گرفتگی در لوله های ارتباطی اسپلیت، یکسره کار کردن کمپرسور اسپلیت، خرابی اواپراتور، استفاده از کولر گازی در هوای نسبتا سرد و خرابی بورد الکترونیک مطرح است. تنها یک تعمیرکار ماهر و با تجربه می تواند علت را ریشه یابی و برطرف کند.

چرا کولر گازی ناگهان خاموش می شود؟

یکی دیگر از سوالات متداول تعمیر کولر گازی این است که ، وقتی کولر گازی به طور ناگهانی خاموش می شود، به این معنی است که مشکلی در سیستم وجود دارد. مشکل در برد کولر گازی ، ایرادی در کمپرسور کولر گازی یا گیرپاژ کمپرسور ، مشکلی در ترموستات کولر گازی توشیبا و مسائلی از این دست در این اختلال دخیل هستند.

باید عیب یابی دقیقی انجام شود و بر اساس یافته ها برای تعمیر اقدام مناسب صورت بگیرید. گاهی نیز ضعیف بودن برق ساختمان در این اختلال نقش دارد و باعث می شود که کولر به همراه باقی وسایل برقی، ناگهانی خاموش شود. در این شرایط باید به قدرت برقی که کولر برای روشن بودن نیاز دارد، توجه کنید. برای اطلاع از این موضوع به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید.

چرا کولر گازی باد گرم می زند؟

دیگر سوالات متداول تعمیر کولر گازی ، نداشتن گاز کافی و لازم در اغلب موارد علت این اختلال است، اما با این حال ممکن است کولر با وجود داشتن گاز کافی باز هم خنک نکند و باد گرم بزند. به همین دلیل است که باید بخش هایی نظیر کندانسور، کمپرسور، برد، خازن، ایراد الکترونیکی در فرمان کولر گازی، فن کندانسور را بررسی کنیم.

حتما باید کندانسور و لوله ها و فین های کندانسور را تمیز نگه داریم. از نشتی ندادن گاز کولر و اورلود نکردن کمپرسور مطمئن باشیم. هر یک از این مواردی را که نام بردیم باید به صورت دقیق بررسی شوند.


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن برخورداری از دانش علمی این حوزه، برخوردار از یک دهه تجربه فنی در حیطه تعمیرات کولرگازی هستند؛ همین امر سبب گشته تا کارشناسان این مرکز قادر به رفع کلیه اشکالات و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه گردند و بتوانند با اِعمال پاره ای تنظیمات و سرویس های مورد نیاز، کیفیت اولیه دستگاه را به آن بازگردانند. متقاضیان دریافت سرویس های ارائه شده توسط این واحد می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت و یا با مراجعه حضوری به این مرکز، درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس و تعمیر کولر گازی پاناسونیک را ثبت نمایند. بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان مرکز تعمیرات کولرگازی پاناسونیک به محل مورد نظر اعزام شده و سرویس های تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می نمایند.


منبع: مرکز سخت افزار ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.