چگونه می‌توان عمر لامپ پروژکتور را افزایش داد؟

چگونه می‌توان عمر لامپ پروژکتور را افزایش داد؟

مورد دیگری که جا دارد در سوالات متداول تعمیر ویدئو پروژکتور به آن پرداخته شود، ذکر نکاتی است که به افزایش عمر لامپ پروژکتور کمک می‌کنند. برای افزایش عمر لامپ پروژکتور بهتر است پس از استفاده از پروژکتور و خاموش شدن لامپ آن، از کشیدن دو شاخه دستگاه از پریز برق خودداری کنید. زیرا دستگاه برای خنک سازی خود و لامپ موجود در آن نیاز به فن های خود دارد. بدیهی است که فن های دستگاه نیز نیاز به انرژی برق دارند.

بنابراین می بایست با اتمام کار، دو شاخه دستگاه در برق بماند تا انرژی مورد نیاز فن ها جهت خنک سازی دستگاه تأمین شود. در غیر اینصورت لامپ پروژکتور مدت طولانی داغ باقی خواهد ماند. داغی بیش از حد لامپ در بعضی موارد حتی باعث سوختن ناگهانی لامپ میگردد. رعایت این نکته در نگهداری از ویدئو پروژکتور و افزایش عمر مفید آن بسیار ضروری است. راهکارهای دیگر جهت افزایش عمر لامپ پروژکتور  عبارتند از: استفاده از حالت اکو دستگاه ،عدم جابجایی ویدئو پروژکتور در هنگام داغ بودن (به دلیل احتمال بالای شکنندگی رشته های آن) و در نهایت خودداری از روشن خاموش کردن های مداوم دستگاه.


تعمیرات پروژکتور کانن

تعمیرات پروژکتور کانن با توجه به رشد تعداد کاربران این محصول و هزینۀ نسبتاً بالایی که خریداران در قبال آن‌ پرداخت می‌کنند، نیازمند حضور کارشناسان متخصص و متبحر است؛ لزوم این تخصص با در نظر داشتن ویژگی‌هایِ خاص این تولیدات و ساختار هوشمندانه آنان، نقش پررنگ‌تری به خود می‌گیرد. به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین در این دستگاه ها وظیفه خطیر تعمیرات را برای کارشناسان صدچندان ساخته است زیرا عدم مهارت و دقت در اجرای عملیات سبب آسیب به بخش های سالم دستگاه و گاه خرابی کامل آن گردد. از همین روست که مدیریت مرکز تعمیرات پروژکتور کانن جدیدترین تجهیزات این حوزه را در اختیار کارشناسان خویش نهاده و خواستار بالاترین سطح کیفیت از کارشناسان خویش است. صبر و شکیبایی مجموعۀ تعمیرات پروژکتور کانن در حینِ کار و ارائه راهنمایی های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت ‌رسانی گشته است.


منبع: نمایندگی تعمیرات پروژکتور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.